آینده روشن

وب نگاشت اسد اله تقی زاده

آینده روشن

وب نگاشت اسد اله تقی زاده

آینده  روشن

اسلام ناب محمدی (ص)

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ


امروز روز عزیز و مبارکی هست روزی که امامت حضر حجه بن الحسن العسکری صاحب و مولای جن و انس  بر مقام والا و الهی ولایت  و امامت نائل آمده اند .

اما ضمن شادی و خوشنودی از این باب ، اگر کمی به اطرافمان نظاره کنیم خواهیم دید وضعیت  ظاهرجهان اسلام  وضع بی سر و سامانی شده و هرچندامیدمان به آینده روشن است ولی این نافی توجه و همت و جدیت مسلمانان در کم کردن تنازعات  بین فرق و دینی و مذهبی نخواهد بود.

عده ای پازل دشمن را به اسم بنیاد گرایی پر میکنند و عده دیگر  با لیبرالسم دنبال اهداف غربی و تئوریزه شده غرب هستند و همچنان اسلام ناب محمدی  صل الله علیه و آله  و سلم  غریبانه  ولی با فروغ الهی  در جمهوری اسلامی ایران  روشن و برقرار است.

ما باید در حوادث و مسائلی که پیش رو هست  از جمله درگیری های منطقه جنوب غربی آسیا و مسائل داخلی همچون انتخابات  خبرگان رهبری و  مجلس شورای اسلامی  این نگاه و ایدئولوژی  را تقویت کنیم و مباد ا مثل 88  اجازه دهیم فتنه ای شکل گرفته و موضع اسلام ناب محمدی (ص) که عجین با ولایت مطلقه فقیه است  رو به ضعف بنهد  بلکه باید از مباحثی چون  جنگ سوریه ، وضعیت شیعیان جهان ،وقایع نیجریه  و مباحث انرژی هسته ای و توافقات و مسائل انتخابات ، موضع جمهوری اسلامی ایران  را تقویت  نمائیم.

باشد که ان  شا الله این نهضت انقلابی و اسلامی  به نهضت جهانی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و ارواحنا له الفداه متصل و واصل گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
a t

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی