آینده روشن

وب نگاشت اسد اله تقی زاده

آینده روشن

وب نگاشت اسد اله تقی زاده

آینده  روشن

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

مراسم غبار روبی ضریح مطهر حضرت امام رضا علیه السلام . 90/6/23

دانلود

نماهنگ " ای طبیب ما، ای حبیب ما " در بیان زبان حال زائرین امام رضا علیه السلام
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۵۶
a t

 امام هشتم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام فرمودند:

 حریص و شتابان باشید برای"قضاى حوائج مومنان" و "شادکامى قلبى آنان" و "دفع هرگونه بدى و دور کردن ناگواری‌ها از آنان"،  زیرا که پس از واجبات، هیچ کاری نزد خدای بزرگ، برتر از شاد کردن مؤمنان نیست. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۵۴
a t

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که مسئول نظارت بر رعایت حقوق بین المللی بشر توسط دولتها و متشکل از 47 دولت عضو این سازمان است، سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را شکست.

این شورا به همت دولتهای حامی فلسطین در جهان، با گذار از عجز و ناتوانی رکن سیاست زده سازمان ملل متحد یعنی شورای امنیت، نقض حقوق بشر و بشردوستانه توسط رژیم متجاوز را با تاکید بر ماهیت این جنگ به عنوان جنگ تهاجمی و تجاوزکارانه مورد رسیدگی قرار داد. در شرایطی که جامعه بین المللی 17 روز جنگ تجاوزکارانه و جنایات جنگی و علیه بشریت از سوی رژیم صهیونیستی را علیه مردم غزه با سکوت گذراند و دو نشست ویژه شورای امنیت برای تصویب قطعنامه ای علیه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه حتی به صدور یک بیانیه مطبوعاتی رئیس شورای امنیت نیز منجر نشد، شبکه ای خودجوش و فوری از دولتهای حامی ملت فلسطین توانست موانع اقدام بین المللی آن هم اقدام قضائی علیه این رژیم در خصوص جنایات جنگی و علیه بشریت ارتکابی در جنگ اخیر غزه را -که هنوز ادامه دارد-، در نوردد.

بدین ترتیب، با پیشنهاد دولت فلسطین و حمایت گسترده، منسجم، هماهنگ و سازمان برخی دولتهای اسلامی، ظرفیت های شورای حقوق بشر علیه این اقدامات و جنایات بکارگیری شد و حتی مقامات حقوق بشری سازمان ملل نیز ناگزیر به دفاع از حقوق ملت فلسطین و موضع گیری شدید علیه رژیم صهیونیستی شدند. استفاده از سازمان های منطقه ای و شبکه های فراگیر ضدسلطه نظیر کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد، پشتوانه های لازم را ایجاد کرد تا خواسته دولتهای حامی فلسطین به ویژه در دستیابی به نتیجه ای در حد یک قطعنامه بین المللی علیه رژیم متجاوز و اشغالگر به بار بنشیند.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۱۰
a t


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۴۳
a t

خوش بود گر محک تجربه آید به میان             تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۳۴
a t
هفته دولت است و ارایه گزارش کارنامه عملکرد دولت .بنده  با توجه به کناره گیری قضاوت نمیکنم و  این ایام را که یاد آور ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر هست به همه دولتمردان دلسوز (حال)  وهمه عزیزانی که در سنگر خدمت ، مشفقانه  سالهای  سال در دولت های قبل در خدمت مردم  شهر و کشورمان بودند و الان جای برخی خالی است  تبریک وتهنیت عرض میکنم . امید اینکه روزی برسد  که دولتمردان و دولتها بتوانند  همدیگر  را تحمل کنند وهمگی سرباز انقلاب و نظام باشند. عزت همه عزیزان مستدام.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۳۱
a t