آینده روشن

وب نگاشت اسد اله تقی زاده

آینده روشن

وب نگاشت اسد اله تقی زاده

آینده  روشن

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

متأسفانه دولت محترم در تحقق بخشی از وعده‌های خود، مخصوصا در عرصه اقتصاد و اشتغال ناکام بوده است. سایه‌نشینان با معرفی گزینه‌هایی که از رأی عدم اعتماد نمایندگان به آنها اطمینان دارند، تصویری دروغین از تقابل مجلس با دولت ارائه می‌کنند و از این طریق ناکامی‌ها و کم‌کاری‌های خود را به کارشکنی مجلس! نسبت می‌دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۰۷:۰۶
a t

 تغییر  و تحول درحوزه ریاست سازمان صداو سیما فرصت مناسبی شد  تا به بهانه بررسی و گزارش عملکرد صدا و سیما فتنه گران و برخی اصلاح  طلبان حامی آنان  دغدغه های  رسانه ای  علی الخصوص صدا و سیمایی را در گوشه کنار  روزنامه ها و سایت ها و جلسات  داخلی و .... طرح نمایند  از طرفی این انتظارات رسانه ای هم به تعبیر برخی دولتمردان  بدلیل خواست دولت مبنی بر تغییر تحول قلمداد شد. فارغ از این مسایل واقعیت این  است که عمر خدمتی جناب ضرغامی (عزتش مستدام) در صداو سیما پس از یک  دهه کامل شد و متاسفانه عده ای از فرصت بهره جسته آن را به کام و نام دولت  و اصلاح طلبان دانستند. و بدتر از آن  در یک موج کوتاه رسانه ای اصلاح طلبان در دل باز کرده و سخن از هرجا و کجا و  وارسانه !، واصدا و سیما! سر دادند.

اگر سیری در منابع مربوط به قتنه گران زده شود.واضح است که با توجه به روشنگری صدا وسیما در فتنه  و آشوب  آمریکایی و انگلیسی سال88، خیلی از نقشه های دشمن لو رفت و  با بصیرت مردمی فتنه گران  مفتضح شدند.انتقام آن سالها برای دشمن خارجی و داخلی اصل بود و در این تغییرات ساز خود را کوک کردند. در حالیکه این تغییر  مدیریت امری طبیعی و لازم بود.

بیگانه  سعی دارد  تا از هر مسئله جزئی برای کشور پرونده بسازد . اگر در سوابق و نطرات مدیر جدید  صدا وسیما  ( جناب  سر افراز )دقت شود خواهیم دانست که نه تنها او انقلابی و اهل بصیرت است ، بلکه روش کار او نیز بنوعی فعالیت در قلب خبری و رسانه ای دشمن است. و انشا الله همینطور ادامه یابد.

حضرات منتقد صداوسیما و علی الخصوص فتنه گران هم بدانند از خلاء تغییرات مدیران  بهره ای نخواهند برد و اصولا خانواده عظیم صدا و سیما اهل بصیرتند.

بنظر میرسد اصلاح طلبان هم باید مشی خود را بر آن بگذارند که به خاطر انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی ،  به دام رسانه ای فتنه گران نیافتاده و  با آنان محشور نشوند.زیرا که مردم همواره پایش درستی از مسائل کشور دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۷:۲۴
a t

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۶
a t